Detyra Kursi do publikohen dhe ne ditet ne vijim.

Do ndjehemi shume te respektuar kur ju kerkoni ndihmen tone per keto detyra kursi.

Friday, March 30, 2012

DETYRE KURSI NE PROMOCION

facebook.com/detyrakursi


Biografi e shkurtër rreth kompanisë    “Apple”
Apple  u themelua nga Steve Jobs  dhe Bozniak Steven në vitin 1976 në një garazh në qytetin e vogël, Los Alto, California, USA. Qëllimi i themelimit dhe produkt i parë ishte kompjuteri “Apple I”, një krijim i Bozniak, i cili u bë i pranuar gjerësisht në botë si i  pari i integruar personal kompjuter.
Një vit më vonë, në prill të vitit 1977, Apple njoftoi “Apple II”, pasuesja e  Apple I, i cili për shumë vite mbeti çelësi për prosperitetin  ekonomik të kompanisë.  Apple II ka fituar miliona përdorues të cilët më parë nuk kishin qasje në kompjuter me programe si pioniere “VisiCalc” “Briklin Danit”.Programi i parë spreadsheet, i cili u bë një arsye më shumë që ndikoi në rritjen e këtij tregu kompjuterash.


Në vitin 1983, “Apple Computer” hodhi ne treg kompjuterin e parë komercial “Lisa”, me një ndërfaqe grafike, të cilit çmimi i shitjes ishte afër në $ 10,000 dollarë, duke e bërë atë shumë të shtrenjta edhe për mjedise të ndërmarrjeve. Një vit më vonë, në janar të vitit 1984, “Lisa” dështoi  komercialisht, Më pas Apple paraqiti Macintosh (dhe më vonë një seri të kompjuterëve portative, desktop dhe server),.Kompjuterat Macintosh ishin makina të cilësisë së lartë me  çmimeve,  të arsyeshme dhe lehtësi të madhe të përdorimit. Në vitin 1992, Apple kaloi në platformën e procesorit PionerPC në bashkëpunim me kompanitë Motorola dhe IBM. Rritja e vazhdueshme e  sistemit operativ (më vonë) Ëindoës nga Microsoft, dhe problemet e brendshme të kompanisë, si teknologjike dhe operative (sistemi i vjetëruar operativ, mungesa e objektivave strategjike,ndaj  rritjes së konkurrencës  , dështimi për të marrë vendime të rëndësishme e solli Apple në prag të falimentimit        në        vitin      1996.
 Pas disa  negociatave, në tregun e softëare si kompani e sistemit të ri operativ, “Apple” rigjeneroi vetveten  në shkurt 1997.  Steve Jobs u kthye serish në kompani si CEO ne fillim si pjestar i përkohshëm dhe me pas si pjesëtar i perhershëm. Nga viti 1998  e deri më sot, Apple ka hyrë në një periudhë të re të prosperitetit. Nën drejtimin e Steve Jobs, kompania  ristrukturoi  dy kompjuterat e saj dhe softëarët e  saj. . Në vitin 2001, Apple paraqiti një version të përmirësuar rrënjësisht të sistemit operativ për kompjuterë Macintosh, e X MacOS cili ishte bazuar pjesërisht në softëare të mëparshëm që ishin blerë disa vite më parë. Disa muaj më vonë, në tetor 2001 kompania paraqiti produktin “iPod”, një pajisje që shërben për ruajtjen dëgjimin sound,video etj). Edhe pse ajo nuk ishte pajisja e parë e këtij lloji, dizajni i mirë, lehtësia e përdorimit ,promovimi i suksesshëm i kompanisë në SHBA dhe në Evropën Perëndimore e bënë  atë si produktin  më të popullarizuar të këtij lloji, duke fituar kulmin e mbi 70 për qind të tregut.
(Produkti i parë i Apple , një makinë e thjeshtë llogaritësë me kasë prej druri,një bord dhe një qark i thjeshtë.)



PRODUKTET “APPLE”
Lista e Apple hardëare
·         MacBook Pro (15.4 "ëidescreen) ishte laptop i parë Apple me një mikroproçesor Intel. Ajo u bë e ditur në janar të vitit 2006 dhe kishte  për qëllim përdorimin në tregun profesional.
·         Më 10 janar 2006, MacBook Pro i ri iMac për herë të parë  kompjuterat Apple do të përdornin CPU Duo Intel Core. 
·         Në vitin 2007-2011: iPhone, iPod Touch dhe iPad
·         Apple TV,

·         Më pas  me kalimin e viteve Apple njoftoi një ekran të madh, tabletë-si media, pajisje e njohur si iPad
·         Më 27 Janar 2010.  Apple publikon iPhone “brez katërt”, i cili prezantoi thirrjen video,
·         Më vonë atë vit Apple prapë rifreskohen linjën e saj të iPod MP3 players i cili futi një multi-touch iPod  Nano


·         ,
 Lista e Macintosh softëare

*      Apple ka zhvilluar sistemin e vet operativ për të kandiduar në Macs, Mac OS X, me versionin e  fundit duke
 qenë Mac OS X Lion (version10.7). 
·          Apple gjithashtu  zhvillon në të njëjtën kohë titujtë programeve kompjuterike për Mac OS X  në fushën e sistemit operativ. 
·         Gjithashtu bashkon iDVD, iMovie, iPhoto, iTunes, GarageBand, dhe iËeb në një funksion të ndërlidhur .
·         Kontriubon ,në prezantimin e “ Page Layout dhe të përpunimit të fjalës”, 
·          QuickTime media player, 
·         Safari shfletues ëeb, 

·          Softëare Update janë në dispozicion si shkarkime falas si për Mac OSX  dhe Ëindoës
·         Apple gjithashtu ofron shërbime online

Politika  marketing
Apple

Apple Inc
 përdor markën Apple”  për të konkurruar nëpër disa tregje shumë konkurruese, duke 
përfshirë industrinë e  kompjuterëve personalë ,me linjën Macintosh dhe produkte te tilla  si
 iPod,  iTunes Store  smart telefon ,
 lojra dhe aplikacione
 publikuar përmes AppsStore për iPhone iPad informatikë, pajisje tabletë  dhe  Apple TV.
Kompania operon gjithashtu në  
një prani shumë të fortë të  rivalitetit  si Google në tregun
e reklamave, nëpërmjet Apps biznes

Steve Jobs, Apple  e përshkroi Apple si një kompani të pajisjeve "celulare”  si  më i madh në botë (të ardhurat Apple janë më të mëdha se Nokia, Samsung, Sony etj.)
Për vite me radhë strategjia
e Apple ka qënë  krijimi i  
produkteve inovative dhe shërbimeve të përputhura me një strategji "qendër dixhital",
videodixhitale ,kamera dhe pajisje
. Kohët e fundit, ndikimi i plotë i një strategjie të menduar shumë
mirë  ka ardhur në qendër të vëmendjes - dhe një përvojë në të cilën “konsumatori është qendra,.

Kompetenca e strategjisë marketing  Apple nënkupton që
thelbi është përvoja e
jashtëzakonshmeme

Strategjitë dhe  taktikat
Kur Jobs mori drejtimin  e
kompanisë si CEO në vitin 1997, qëllimi i tij ishte që të ri-strukturonte kompaninë e bazuar në një vizion që do të pozicionte Macintosh si një qendër dixhitale për produktet dhe shërbimet plotësuese. Disa nga mënyrat që ai përdori  përfshinin  numrin e përgjithshëm të produkteve të ofruara, duke investuar tek ato  miliona dollarë në kërkim dhe zhvillim, si dhe riorganizimin e procesit të shpërndarjes. P.sh. iMac ishte publikuar në vitin 1998, si Apple Computer ndërsa tani ai dilte si "Apple Inc" dhe më pas kompania vazhdoi me   një strategji diferencimi që përfshiu:
*      Reklamat krijuese,
*      Një faqe të re interneti për të menaxhuar procesin e shitjes,
*      Dhe një fokusim  në shërbimin e konsumatorëve. 
 Me pak fjalë, mund të shohim se kjo politikikë marketing  nuk ishte një taktikë e veçantë që vijoi në suksesin e marketingut, por më tepër një kombinim i komponente marketing  të ndërlidhura dhe të bazuara në një  vizion më të gjerë  dhe largpamës strategjik të kompanisë.

Analiza Strategjika përfshinte , tri parakushte për zbatimin efektiv të një strategjie të suksesshme
1)formulimin e thjeshtë,të objektivave në përputhje, me diapazonin kohor në të cilin kjo politikë marketing do të prodhonte frytet e saj.
 2) kujdes i veçnatë në  kuptimin më  të thellë të mjedisit konkurrues,  3) dhe objektivisht vlerësimin e burimeve inovatore. 
4) Identifikimi -Trendet –
Me njohjen e tendencave të tilla si konsumi dixhital dhe se industria PC ishte duke u bërë shumë komode Jobs ishte në gjendje të parashikonte një strategji për një produkt që u përputh  me nevojat e konsumit. Për të zbuluar njohuri të tilla, ishte e rëndësishme të shiheshin  të gjithë industritë e kompiuterave, grupet strategjike, grupet e blerësve, efektet e përdorimit të veprimtarisë së një produkti apo shërbimi, funksional-apo emocional.
Le të mos harrojmë dhe sloganin e shumë – folur gjatë kësaj politike marketing si:
“Analizo konkurrentët”
Kështu pra shumë sisteme kompjuterike dhe produkte të përafërta mund të përsëriten lehtë, por duhej  gjetur mënyra për të zgjatur jetën e një produkti përmes ofertave plotësuese dhe kjo ishte pothuajse aq e rëndësishme sa dhe një shpikje e ri.
 Për shembull, “App Store” ka
shërbyer si një plotësues për iPhone e cila rezultoi në 1 miliardë dollarë fitime vjetore. Dhe me hapje  e një dyqani si iTunes, një kërkesë eksponenciale për iPods u krijua.
Reklamat për markë Mac, Apple hynë në një strategji diferencimi të vërtetë unik, i cili ndihmoi në rritjen vetëdijes/ndjeshmërisë së konsumatorit mbi këtë  markë.

Mos mos harrojmë dhe  klientët - Apple është i njohur për shërbimin e konsumatorëve superiore. 
Le të përmendim dhe deklaratat e Steve Jobs
“.Me krijimin dhe mbajtjen e një shërbimi të lartë model ndaj konsumatorëve, si një  avantazh konkurrues kjo gjë mbase mund të arrihet lehtë.

Por dhe suksesi mund të jetë fryt  fitimi e një plani të marketingut strategjik mbresëlënëse, por është e rëndësishme të mbajmë   mend se planifikimi strategjik është vetëm si efektiv në aftësinë e kompanisë për të zbatuar një strategji.Ndërsa në një epokë të hiperkonkurrencës ku konkurrentët duhet të lëvizin shpejt për të ndërtuar avantazhe të reja dhe të gërryejnë avantazhet e rivalëve të tyre,  aftësitë e një kompanie duhet të  të jenë fleksibël dhe të adaptueshëm , kjo pra mund të jetë më e rëndësishme sot se kurrë
Tani është rradha juaj: çfarë mendoni se Apple ka bërë mirë? Çfarë komponentet e një vizioni strategjik mendoni se janë më thelbësore? A besoni se ka plan strategjik dhe a është i domosdoshëm për arritjen e suksesit të marketingut”?



No comments:

Post a Comment